Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale de rezervare si achzitionare a serviciilor turistice oferite de societatea Aqua Geoterma Resource SRL

Preambul

Prezentul contract reglementează termenii si conditiile generale privind rezervarea si achizitionarea serviciilor turistice oferite de către societatea Aqua Geoterma Resource SRL. (în continuare denumite „T.C.G.”), e-mail reservations@ramadaconstanta.ro (în continuare denumită „Hotelul”) aplicabile tuturor clientilor persoane fizice sau juridice; Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitătile de cazare apartinând prestatorului de servicii hoteliere Aqua Geoterma Resource SRL. clientul îsi dă expres acceptul cu privire la T.C.G.

Clauzele T.G.C. sunt întocmite cu respectarea OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

Tarife

Gradul minim de ocupare pentru camera dubla este de 2 adulti + 2 copii intre 0 -15.99;
Toate tarifele sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si TVA (9%).

Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.

Efectuarea rezervărilor

Sunt considerate rezervări:
- orice comandă transmisă prin orice modalitate Hotelului cu conditia confirmării către Hotel de la adresa de email reservations@ramadaconstanta.ro;
- orice comandă transmisă prin intermediul platformei de rezervări online din cadru site-ului www.ramadaconstanta.ro;

Garantarea si plata rezervărilor

Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării platii. Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin carte de credit sau prin plata facturii proforma emisa de Hotel.
a. În cazul rezervărilor cu tarife standard efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans egal cu valoarea serviciilor pentru prima noapte de cazare, în termen de cel mult 3 zile, de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat
- garantarea rezervării din partea Hotelului se va face ulterior primirii prin e-mail (reservations@ramadaconstanta.ro ), a unei dovezi de plata a avansului, transmisă de către client; factura de avans emisa de Hotel ulterior confirmării plătii garantează rezervarea.
b. În cazul rezervărilor cu tarife promotionale sau Inscrieri timpurii efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervării se face de către client este necesară achitarea integrala a sejurului comandat pana la data promotiei în caz contrar, rezervarea se va anula automat
- orice rezervare cu tarif de Inscrieri timpurii este valabila pentru un sejur de minimum 5 nopti
- garantarea rezervării din partea Hotelului se va face ulterior primirii prin e-mail (reservations@ramadaconstanta.ro ), a unei dovezi de plata a avansului, transmisă de către client; factura de avans emisa de Hotel ulterior confirmării plătii garantează rezervarea.
c. In cazul rezervărilor cu tarife standard efectuate prin platforma de rezervări online de pe site-ul hotelului:
- garantarea rezervării de către client se poate face prin carte de credit, după verificarea automata a datelor de card introduse în formularul de rezervare, cu retinerea sumei echivalenta cu prima noapte de cazare si primirea din partea Hotelului a confirmării de rezervare emisa automat (in timp real);
- garantarea rezervării de către client se poate face prin plata primei nopti de cazare în contul bancar al Hotelului, în termen de cel mult 3 zile de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat.

Restul de plată aferent sejurului se achita la momentul sosirii, numerar sau cu card bancar (debit/credit). Clientul are obligatia să verifice detaliile din factură înainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plătii de către client are valoarea unei confirmării exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către Hotel. Suplimente pentru copii si adulti aditionali:

Conditii copii:
1/2 copil intre 0 - 2.99 ani in camera cu 2 adulti: 100% gratuitate la cazare si la mese (baby – cot gratuit, in limita disponibilitatii; fara pat suplimentar);
1/2 copil intre 3 - 6.99 ani in camera cu 2 adulti: 100% gratuitate la cazare (fara pat suplimentar) si achita 50% din contravalorea micului dejun 23 lei/zi/pax si achita 50% din contravalorea meselor comandate;
1/2 copil intre 7 -15.99 ani in camera cu 2 adulti: 100% gratuitate la cazare (fara pat suplimentar) si achita 100% din contravalorea micului dejun 46 lei/zi/pax si achita 100% din contravalorea meselor comandate;
incepand cu varsta de 16 ani cazarea/mese se va efectua in conditii de adult;
La cerere, se poate oferi contra cost pat suplimentar la tariful de 70 lei/zi. In fiecare structura de cazare din cardul hotelului se poate adauga maximun pat suplimentar si un baby cot.

Conditii adulti:
In cazul celui de-al treilea adult cazat intr-o camera / apartament cu 2 adulti, acesta are obligativitate in perioada 14.07 – 20.08.2017, sa achite costul suplimentar de cazare in valoare de 140 lei/noapte si costul suplimentar la mese iar in perioadele 01.04-31.05; 01.06 -04.07.2018 ; 09.07- 13.07.2018; 21.08 - 30.09, sa achite costul suplimentar de cazare in valoare de 89 lei/noapte si costul suplimentar la mese;
In cazul celui de-al cincelea adult cazat in apartamentul cu doua dormitoare cu 4 adulti, acesta are obligativitate in prioada 14.07 – 20.08.2017, sa achite costul suplimentar de cazare in valoare de 140 lei /noapte si costul suplimentar la mese iar in perioadele 01.04-31.05; 01.06 -04.07.2018 ; 09.07- 13.07.2018; 21.08 - 30.09, sa achite costul suplimentar de cazare in valoare de 89 lei /noapte si costul suplimentar la mese;

Anulari / neprezentări / penalizări

Daca rezervarea pentru perioada 14.07 – 20.08.2018 este anulata:
- cu pana la 10 (zece) zile inainte de data sosirii, nu va fi perceputa nici o penalizare.
- cu mai putin de 10 (zece) zile inainte de sosire sau in caz de neprezentare, va fi incasat tariful pentru prima noapte cu mic dejun inclus.

Daca rezervarea pentru perioada 01.04 - 31.05.2018; 01.06 – 13.07; 21.08 - 30.09.2018, este anulata :
- cu pana la 5 (cinci) zile inainte de data sosirii, nu va fi perceputa nici o penalizare, cu exceptia Festivalului de muzica NEVERSEA 05.07 - 08.07.2018 inclusiv, cand anularile sau orice alte modificari se vor face cu cel putin 9 (noua) zile de inceperea sejurului.
- cu mai putin de 5(cinci) zile inainte de sosire, va fi incasat tariful pentru prima noapte cu mic dejun inclus, cu exceptia Festivalului de muzica NEVERSEA 05.07 - 09.07.2018, cand anularile sau orice alte modificari se vor face cu cel putin 9 ( noua) zile de inceperea sejurului si va fi incasat tariful pentru doua nopti de cazare cu mic dejun inclus.

Pentru perioada 01.10. – 31.12.2017, anularile sau orice alte modificari vor face:
- cu cel putin 2 (doua) zile inainte de inceperea sejurului nu va fi perceputa nici o penalizare. - mai putin 2 (doua) zile inainte de inceperea sejurului, va fi incasat tariful pentru prima noapte cu mic dejun inclus.

Anularea sau in caz de neprezentare rezervarilor de oferte speciale (inclusiv inscrieri timpurii) se penalizeaza cu 100% din valoarea rezervarii. Reducerea de Inscrieri Timpurii NU se aplica la rezervarile din perioada Festivalului de muzica NEVERSEA, exceptie fac rezervarile ce au sejurul de minim 5 nopti cu tarifele diferentiate.

Neprezentare (sau rezervare neonorata) reprezintă rezervarea confirmată si neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in hotel, suma achitată în avans se retine integral. În cazul reducerilor de sejur anuntate de către clienti in timpul sederii, Hotelul îsi rezerva dreptul de a retine cu titlul de daune-interese a valorii serviciilor neconsumate, in baza evaluării punctuale a fiecărei situatii.

Sosire si plecare

Cazarea se face începând cu ora 16.00 a.m. iar eliberarea camerelor se face până cel târziu la ora 12:00 p.m. La solicitarea clientilor si când Hotelul dispune de spatii, se poate depăsi ora de eliberare a camerei "late check-out" ( maxim 5 ore peste ora 12:00h) se va achita la receptie contravaloarea unei jumatati de zi cazare fara mic dejun, la tariful de receptie afisat; Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată.

Cazarea se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere în cazul copiilor) si copie a confirmării rezervării sau a facturii de avans emisă de Hotel. Alocarea camerelor se face în functie de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, camere alăturate sau situate într-un anumit sector. Solicitările de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care Hotelul încearcă să le satisfacă în limita disponibilitătilor.

Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile (120 locuri).

Program functionare Restaurant si Bar:

Programul de functionare al Restaurantului Ramada , în regim a la carte este 12:00 - 24.00.
Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 25 de persoane), se serveste zilnic intre orele 7.30-10.00, în Restaurantul Ramada.
Serviciile de masa, in regim de demipensiune (prânz sau cina, la valoarea de 70 lei/persoana/zi) sau pensiune completa (prânz si cina, la valoarea de 130 lei/persoană/zi) se vor asigura tip bufet (pentru minim 25 persoane) sau fisa cont (a la carte), in Restaurantul Ramada, intre orele 13:00 – 15:30 – pentru dejun si intre orele 19.00 - 21.00 pentru cina.

În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinută decentă, fără obiecte si accesorii de plaja.
Programul de functionare al barului Atmosphere de la etajul 8 este 12.00 - 24.00.
Este strict interzisa extragerea introducerea în hotel de alimente sau băuturi din incinta restaurantului.
Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente si băuturi din exterior.

Fumatul:

Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor si spatiile exterioare ale hotelului amenajate / dotate cu scrumiere. Hotelul îsi rezervă dreptul de a-i evacua pe clientii care nu respectă această obligatie si de a le anula rezervarea.

Nevoi speciale:

Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile si persoanelor cu dizabilităti. Orice nevoie specială trebuie anuntată în avans.

Animalele de companie

Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clientilor însotiti de animale de companie sub sanctiunea anulării rezervării si a plătii unei penalităti echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopti de cazare.

Protectia datelor personale:

Hotelul Ramada Constanta garantează confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism si alimentatie publică nu vor fi dezvăluite către terti cu exceptia cazurilor in care Hotelul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date societatea Aqua Geoterma Resource SRL colectează si prelucrează datele personale ale clientilor săi numai în scopul prestării serviciilor de turism si alimentatie publică. Informatiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator si sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoanei vizate, reprezentantii legali ai persoanei vizate, împuternicitii operatorului si altor companii din acelasi grup cu operatorul.

Clientul are drept de acces la date, dreptul de interventie si dreptul de opozitie asupra datelor personale, aceste drepturi putând fi exercitate în conformitate cu dispozitiile art.13, 14, 15 din Legea nr. 677/2001. Astfel, orice persoană îsi poate exercita drepturile enumerate anterior prin transmiterea unei cereri către societatea Aqua Geoterma Resource SRL, la sediul său din, Jud. Constanţa,Zona Bolwing, Sat Vacanta, Mamamia întocmită în formă scrisă, datată si semnată, cerere în care se vor mentiona datele de identificare ale persoanei în cauză, inclusiv adresa de corespondentă, precum si datele asupra cărora se solicită interventia, motivul justificat si modul de interventie. De asemenea, persoana ale cărei date sunt prelucrate are dreptul să solicite, fără nici o justificare, în mod gratuit, în scris, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, datată si semnată, ca datele cu caracter personal să nu fie prelucrate de către societatea Aqua Geoterma Resource SRL. în scopul prestării serviciilor de turism si alimentatie publică. Societatea Aqua Geoterma Resource SRL., în termen de 15 zile de la primirea solicitării conform celor mentionate anterior, va comunica în scris informatiile solicitate si, după caz, măsurile luate.

Protectia Mediului:

Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspetii sunt rugati să le lase pe jos, în baie.

Siguranta:

Hotelul si spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Clientii au obligatie de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare). Acestea vor fi predate la receptie în baza unui proces verbal. Hotelul nu îsi asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului, sălilor de conferintă, restaurantului, barului si parcare. Hotelul nu îsi asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării in mod neadecvat a dotări din cadrul hotelului sau restaurantului.

Obligatiile Hotelului

Hotelul are obligatia de a asigura clientilor spatiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare. În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligatii:
a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeasi calitate şi cantitate;
b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferenta dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potentialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
c) în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligatiilor fată de clienti, cu exceptia următoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligatiilor asumate prin T.C.G. se datorează clientului;
b) când neîndeplinirea obligatiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, asa cum aceste cazuri sunt definite de Codul civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).

Obligatiile clientului

Clientul are obligatie sa anunte Hotelul prin telefon (0785 726 232) sau e-mail (reservations@ramadaconstanta.ro) în cazul in care in ziua de cazare soseste ulterior orelor 24.00, sub sanctiunea anulării rezervării si al retinerii cu titlu de daune-interese a sumelor plătite drept avans. Clientul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleasi conditii la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente in camera, Clientul are obligatia de a informa receptia la numarul 100 referitor la acest aspect.

Clientul este răspunzător fată de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, clădirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului.

Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică ( storcător de fructe, fierbător, etc.).
Este interzisa folosirea prosoapelor din camera pe plajă.
Clientul este răspunzător pentru luarea la cunostintă si respectarea T.C.G. pe întreaga durata a sederii.

Vizitatorii:

Clientii pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 si 22:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care clienti primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, acestia din urmă vor trebui să achite diferenta de tarif si să se înregistreze la receptie.

Conduita

Hotelul îsi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clientilor în stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alti clienti. Hotelul îsi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

Reclamatii

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata sederii turistilor în Hotel. Reclamatii ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel. Reclamatiile privind prejudiciul cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunostinta hotelului în cel mult 24 de ore de la data la care s-a constatat.

Legea aplicabilă. Litigii

Drepturile si obligatiile părtilor prevăzute de T.C.G., precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate în conformitate cu legislatia română în vigoare. Toate litigiile născute din sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul T.C.G. vor fi solutionate de către instantele judecătoresti române competente de la sediul societătii Aqua Geoterma Resource SRL.

Dispozitii finale

Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G.
Modificarea T.C.G. va fi opozabilă clientilor de la data la care le-a fost adusă la cunostintă prin orice mijloc (afisare, e-mail, etc.).
Modificarea T.C.G. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.

SC Aqua Geoterma Resource SRL