Termeni si conditii

Untitled Document Termenii și condițiile generale de rezervare și achziționare a serviciilor turistice oferite de societatea Aqua Geoterma Resource SRL

Preambul

Prezentul contract reglementează termenii și condițiile generale privind rezervarea și achiziționarea serviciilor turistice oferite de către SC Aqua Geoterma Resource SRL. (în continuare denumite „T.C.G.”), e-mail reservations@ramadaconstanta.ro (în continuare denumită „Hotelul”) aplicabile tuturor clienților persoane fizice sau juridice;

Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere SC Aqua Geoterma Resource SRL, clientul își dă expres acceptul cu privire la T.C.G.

Clauzele T.G.C. sunt întocmite cu respectarea OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

Tarife

Toate tarifele sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si TVA (5%).

Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.

Efectuarea rezervărilor

Sunt considerate rezervări:

IMPORTANT:
Acceptam tichete de vacanta Sodexo, Edenred, Up Romania, cu conditia ca, titularul tichetelor de vacanta sa fie cazat in cadrul hotelului Ramada by Wyndham Constanta.

In cazul in care rezervarea este anulata, sejurul achitat cu tichete de vacanta se poate reprograma, conform legii, rambursarea contravalorii tichetelor in bani nefiind posibila.

Garantarea si plata rezervărilor

Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării plații.

Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin virament bancar, tichete de vacanta (format hartie sau electronic) sau cu cardul, pe baza facturii proforme emise de catre hotel.

a. În cazul rezervărilor efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans de 50% din valoarea totala a serviciilor comandate, în termen de cel mult 5 zile de la data efectuarii rezervarii, iar diferenta de 50 % se va achita la receptie, la momentul cazarii.

- garantarea rezervării din partea Hotelului se va face ulterior receptionarii platii avansului.

- in cazul in care nu se efectueaza plata avansului, rezervarea va fi anulata automat.

b. În cazul rezervărilor cu tarife promotionale sau Inscrieri timpurii efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervarii se face de catre client prin achitarea integrala a sejurului comandat pana la finalul pragului de reducere, în caz contrar, rezervarea se va anula automat; Orice rezervare cu tarif de Inscrieri timpurii este valabila pentru un sejur de minim 5 nopti.

c. In cazul rezervărilor cu tarife standard efectuate prin platforma de rezervări online de pe site-ul hotelului :
- garantarea rezervării de către client se poate face prin carte de credit, după verificarea automata a datelor de card introduse în formularul de rezervare, cu reținerea sumei conform politicii afisate și primirea din partea Hotelului a confirmării de rezervare emisa automat (in timp real);

- garantarea rezervării de către client se poate face si prin plata in mod virament a primei nopți de cazare în contul bancar al Hotelului, în termen de cel mult 3 zile de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat.

Restul de plată aferent sejurului se achita la momentul sosirii, numerar sau cu card bancar (debit/credit Visa / Mastercard).

Solicitare schimbare date facturare

Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmării exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către Hotel.

Conditii copii:

1 sau 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0 si 2.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare in acelasi pat cu parintii (fara pat suplimentar / baby cot oferit gratuit in limita disponibilitatii), si de gratuitate la mese.

1 sau 2 copii cu varsta cuprinsa intre 3 si 6.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare in acelasi pat cu parintii (fara pat suplimentar) si va achita 50% din contravalorea meselor (respectiv 25 lei mic dejun)

1 sau 2 copii cu varsta cuprinsa intre 7 si 15.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare in acelasi pat cu parintii (fara pat suplimentar) si va achita 100% din contravalorea meselor (respectiv 50 lei mic dejun)

Incepand cu varsta de 16 ani cazarea/mesele se vor efectua in conditii de adult;

La cerere, se poate oferi contra cost pat suplimentar la tariful de 75 lei/zi/ in camerele dubla / twin

In fiecare structura de cazare din cadrul hotelului se poate adauga maxim un pat suplimentar si un baby cot.

Conditii adulti:

In cazul celui de-al treilea adult cazat intr-o camera / apartament cu 2 adulti, acesta are obligativitatea sa achite costul suplimentar de cazare in valoare de 125 lei/noapte (mic dejun inclus).

In cazul celui de-al cincelea adult cazat in apartamentul cu doua dormitoare cu 4 adulti, acesta are obligativitatea sa achite costul suplimentar de cazare in valoare de 125 lei/noapte (mic dejun inclus).

Capacitate maxima de acomodare pe tip de camera

Camera dubla - 2 adulti + 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0-15.99 ani;
Junior suite - 2 adulti + 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0-15.99 ani sau 3 adulti;
Suite room 1 bedroom - 2 adulti + 2 copii intre 0-15.99 ani sau 3 adulti +2 copii intre 0- 15.99 ani;
Suite room 2 bedrooms - 4 adulti + 2 copii intre 0-15.99 ani sau 5 adulti+ 1 copil intre 0 – 15.99 ani.

Anulari / No show / Penalizări

Daca rezervarea pentru perioada 01.07 – 31.08.2021 este anulata:
- cu pana la 10 (zece) zile inainte de data sosirii, nu va fi perceputa nici o penalizare.
- cu mai putin de 10 (zece) zile inainte de sosire sau in caz de neprezentare, va fi incasat tariful pentru prima noapte de cazare, cu mic dejun inclus.

Daca rezervarea pentru perioada 01.04. – 30.06.2021; 01.09. – 30.09.2021 este anulata:
- cu pana la 5 (cinci) zile inainte de data sosirii, nu va fi perceputa nicio penalizare.
- cu mai putin de 5 ( cinci) zile inainte de sosire, va fi incasat tariful pentru prima noapte de cazare, cu mic dejun inclus

Daca rezervarea pentru perioada 01.01 – 31.03.2021; 01.10. – 31.12.2021 este anulata:
- cu cel putin 2 (doua) zile inainte de data sosirii, nu va fi perceputa nicio penalizare.
- cu mai puitn de 2 (doua) zile inainte de data sosirii, sau in caz de neprezentare, va fi incasat tariful pentru prima noapte de cazare, cu mic dejun inclus.

Anularea sau in caz de neprezentare a rezervarilor efectuate la ofertele speciale (inclusiv inscrieri timpurii) se penalizeaza cu 100% din valoarea rezervarii.

No show (sau rezervare neonorata) reprezintă rezervarea confirmată și neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in hotel, suma achitată în avans se reține integral.

În cazul reducerilor de sejur anunțate de către clienți in timpul șederii, Hotelul își rezerva dreptul de a reține cu titlul de daune-interese a valorii serviciilor neconsumate, in baza evaluării punctuale a fiecărei situații.

Check in / Check out

Ora oficiala a check in-ului este ora 15:00
Ora check out-ului este ora 12:00

Late Check out ul se va oferi in functie de disponibilitate, la solicitarea clientilor, si la un cost suplimentar reprezentand 50% din contravaloarea unei nopti de cazare (tariful afisat la receptie), fara mic dejun.

Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată.
Cazarea se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și copie a confirmării rezervării sau a facturii de avans emisă de Hotel.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării.
Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile (120 locuri).

Restaurant Blanche / Centrum Bar / Atmosphere Sky Bar

Programul de funcționare al Restaurantului Blanche Ramada , în regim a la carte este 12:00 - 23.00.
Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 25 de persoane), se servește zilnic intre orele 7.30-10.30, în Restaurantul Blanche Ramada.

În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte si accesorii de plaja.

Programul de funcționare Atmosphere Sky Bar de la etajul 8 este 12.00 - 24.00.
Este strict interzisa extragerea / introducerea în hotel de alimente sau băuturi din incinta restaurantului.

Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente și băuturi din exterior.

Fumatul:

Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului amenajate/ dotate cu scrumiere.

Hotelul își rezervă dreptul de a-i evacua pe clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.

Nevoi speciale:

Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.

Animalele de companie

Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.

Protecția datelor personale:

Hotelul Ramada Constanta garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor in care Hotelul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date societatea Aqua Geoterma Resource SRL colectează și prelucrează datele personale ale clienților săi numai în scopul prestării serviciilor de turism și alimentație publică.

Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoanei vizate, reprezentanții legali ai persoanei vizate, împuterniciții operatorului și altor companii din același grup cu operatorul.

Clientul are drept de acces la date, dreptul de intervenție și dreptul de opoziție asupra datelor personale, aceste drepturi putând fi exercitate în conformitate cu dispozițiile art.13, 14, 15 din Legea nr. 677/2001. Astfel, orice persoană își poate exercita drepturile enumerate anterior prin transmiterea unei cereri către societatea Aqua Geoterma Resource SRL, la sediul său din, Jud. Constanţa,Zona Bolwing, Sat Vacanta, Mamamia întocmită în formă scrisă, datată și semnată, cerere în care se vor menționa datele de identificare ale persoanei în cauză, inclusiv adresa de corespondență, precum și datele asupra cărora se solicită intervenția, motivul justificat și modul de intervenție. De asemenea, persoana ale cărei date sunt prelucrate are dreptul să solicite, fără nici o justificare, în mod gratuit, în scris, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, datată și semnată, ca datele cu caracter personal să nu fie prelucrate de către societatea Aqua Geoterma Resource SRL. în scopul prestării serviciilor de turism și alimentație publică. Societatea Aqua Geoterma Resource SRL., în termen de 15 zile de la primirea solicitării conform celor menționate anterior, va comunica în scris informațiile solicitate și, după caz, măsurile luate.

Protecția Mediului:

Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.

Siguranța:

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
Clienții au obligație de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare). Acestea vor fi predate la recepție în baza unui proces verbal.
Hotelul nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului și parcare.
Hotelul nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării in mod neadecvat a dotări din cadrul hotelului sau restaurantului.

Obligațiile Hotelului

Hotelul are obligația de a asigura clienților spațiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare.

În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligații:

a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate şi cantitate;
b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potențialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
c) în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.
Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin T.C.G. se datorează clientului;
b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, așa cum aceste cazuri sunt definite de Codul civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).

Obligațiile clientului

Clientul are obligație sa anunțe Hotelul prin telefon (0785 726 232) sau e-mail (frontdesk@ramadaconstanta.ro) în cazul in care in ziua de cazare sosește ulterior orelor 24.00, sub sancțiunea anulării rezervării și al reținerii cu titlu de daune-interese a sumelor plătite drept avans.

Clientul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente in camera, Clientul are obligația de a informa recepția la numarul 100/150 referitor la acest aspect.

Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.

Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică ( storcător de fructe, fierbător, etc.).

Este interzisa folosirea prosoapelor din camera pe plajă.

Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință si respectarea T.C.G. pe întreaga durata a șederii.

Vizitatorii:

Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care clienți primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

Conduita

Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care, prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.

Reclamații

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult 24 de ore de la data la care sa constatat.

Legea aplicabilă. Litigii

Drepturile si obligațiile părților prevăzute de T.C.G., precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Toate litigiile născute din sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul T.C.G. vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente de la sediul societății Aqua Geoterma Resource SRL.

Dispoziții finale

Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G.
Modificarea T.C.G. va fi opozabilă clienților de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Modificarea T.C.G. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.

SC Aqua Geoterma Resource SRL